Wskazówek na temat placenia rachunków

Wszystko co musimy je ... i wiele wiecej, niz nam sie podoba. Ale to, co wiekszosc ludzi NIE ma sie ciagly strategii placenie im za maksymalnie wykorzystac. Wiec dzis ... smart-zalecenia dotyczace ceny zarzadzajace i wyplacajace rachunki!

1) Tworzenie listy wszystkich rachunków.

List, który placi sie, gdy rachunki sa wymagalne, a takze czy istnieja kary za zwloke. Zarzadzanie poprzez rachunki zaczyna faktów na wyciagniecie reki.

2) Flush z gotówka?

Jesli jestes w stanie zaplacic rach
3) nie moga placic wszystkie rachunki? Zdecydowac, które z nich w celu odroczenia.

To wazne, aby wiedziec, który Ci rachunki skarpety koniec kar platnosci, a które nie. Zaleglych platnosci karta kredytowa, na przyklad, moze byc bardzo kosztowna. Rachunki za gaz i elektryczne zwykle nosic zadnych kar.

Uwaga: jesli nie mozesz zaplacic kazdym rachunku jest czas bedziesz wdzieczny skonfigurowane historii platniczej wczesnie!

4) powaznych problemów Cash? Przejac inicjatywe.

Wiekszosc ludzi ukryc, gdy winien pieniadze. To nie jest inteligentne. Jesli wiesz, ze bedziesz w stanie zaplacic wszystkie rachunki na czas (zdarza sie kazdemu), a nastepnie przejac inicjatywe. Odebrac telefonu, zadzwonic do osoby / firmy naleznej, i FESS sie. Znaczy wtedy, gdy rachunek jest winien, ile mozesz zaplacic teraz ... i kiedy plan platnosci salda. Umiesc na pismie w razie potrzeby.

Zalecane: nie oczekiwac osoba porozmawiac skakac z radosci, kiedy informuje ich platnosci beda pózno. Jednakze nie moze byc kilka uwag, które uznaje, pacjent jest odpowiedzialny, w odróznieniu od wiekszosci ludzi, którzy zawdzieczaja im pieniadze!

5) teraz zaplacic po Say You'll platna

Poinformowaniu wierzycielem, kiedy bedziesz placic, teraz placa na kropki (lub wczesniej, jesli stanie). To jest ten moment bedziesz budowac wiarygodnosc ... jest cos na pewno sie nie uzywac w przyszlosci!

6) sporne Bill? Podjecia natychmiastowych dzialan!

Czy otworzyc rachunek dzis, ze cie ciezko oddychac oddech? Za duzo? Usiane blad? Oto, jak radzic sobie taka sytuacje:

NIE odebrac telefonu od razu, i przysiegam, Blue Streak w Pechowy pracownika. Zamiast tego, wez gleboki oddech, usiasc i pisac fakty i tylko fakty. Nastepnie zadzwonic i dowiedziec sie, dane osoby odpowiedzialnej za pomagajac. Uzyskac nazwisko, tytul, adres, telefon i faks.

Napisz list zawierajacy fakty tylko, nie jeden niemadry linii "wy ..." odmiany. , Który podkopuje sprawy i wiarygodnosc. Niech to chill wiadomosci dnia na dzien, lub dopóki nie jestesmy pewni, to fakt czysto bez inwektyw. Potem mail (albo jeszcze lepiej, fax) to. Poprosic o potwierdzenie odbioru.

Teraz niech sprawy siedziec, az uslyszysz od wierzyciela. Zwykle kupuje sie dogrywki. Kiedy odpowie, czy maja one dopuszczone wszystkich swoich roszczen argumenty. Jesli tak, to zawsze im podziekowac, pozostajac na reszte firmy. Obslugiwac punkty ALL w formie pisemnej. Daje to maksymalna kontrole. Kontynuowac ten proces do czasu masz tyle, ile uwazasz, ze moze.

Uwaga: ktos byl szczególnie pomocne w tym zakresie sortowania obecnie? Wyslac podziekowania pamietac o rodzaju i uwielbienia rozrzutny. Po tym wszystkim, mozna ich pomoc jeszcze raz!

No comments:

Post a Comment