Dla profesjonalistów z klientami w okresie transformacji

Jezeli jestes prawnikiem, finansowych planner, lekarz, ksiegowy, lub innego przedstawiciela zawodu, pracy z ludzmi, codzienne, jak radza sobie z przejsciami zycia. Co przejsc zycia oznacza dla Ciebie, i dla praktyki? Przy odrobinie zrozumienia naszych naturalnych reakcji na zmiany i straty, mozesz byc cennym zródlem dla klientów.

I co mozna spodziewac sie, gdy klient przechodzi rozwód, glówne choroby, smierc bliskiego czlonka rodziny lub przejscie kariery?

Zwiekszenie dezorganizacji ulega,< jak odzwierciedlac zewnatrz, co mozemy czuc wewnetrznie. Niekiedy dostep do potrzebnych informacji zmienila sie, lub osoba odpowiedzialna za utrzymanie go zmienil.

Niezwykle zapomnienie jak osoby w trudnej sytuacji nie pamietac tego, co powiedzialem do kogo lub co moze byc juz poddana przegladowi z nimi.

Emocje na powierzchni, zwlaszcza smutek, gniew i strach podczas i po niechciane zmiany. Emocjonalne podejmowania decyzji tendencji moze zbyt jazdy logiki i podejmowania decyzji w oparciu o fakty.

Wskazówki dla profesjonalistów cierpliwosci! Nie nalezy przeciazac priorytety osoby: zmniejszyc lek byc praktyczne i realistyczne ...

Wiecej czasu na tego klienta niz zwykle, i byc gotowa do sluchania. Poniewaz dobre zrozumienie jest potrzebne do wspierania madry dlugoterminowych podejmowania decyzji, troche czasu, aby edukowac klienta.

Dostarczyc w formie drukowanej zarys spotkania przypomnienie dyskusji i notatek. Podkreslaja zadnych krytycznych, nie-do-miss terminów, i "dlaczego" (konsekwencje)

spotkania Podsumuj z krótkiej listy kul, w tym zadan powierzonych klientów, a tymi, które sa dostawy, z datami powodu. Nie moga pamietac, aby zapisac zadania i moga zapomniec, jesli nie.

Obejmuja osoby trzeciej na spotkania (jesli dotyczy), aby pomóc w zrozumieniu i dalszych poprzez za realizacje zadan.

Komunikowac sie "wiecej": coraz czesciej i dokladniej. Polaczenia miedzy spotkaniami warto sprawdzic, czy znajduja sie one na celu. Zespól pomocy technicznej moze to zrobic, to skontaktuj sie, ze jest wazne. Jesli zazwyczaj nie odbywa, wdraza polaczenia przypomnienia o terminach, jego tymczasowe!

Do przychodni w calosci przejsc Potwierdzenie zycia klienta pozwoli klientom dowiedziec sie troszczysz sie z karty, oznaczone wplaty milosci, lub maly prezent Take "ekstra" opieka nie wydaje sie rzucili, staram sie byc w pelni obecny w spotkaniach lub rozmowy Unikac wrazenie zachecania do dzialalnosci gospodarczej, aby nie ufac szkody Upewnij sie, ze sa oni informowani o wszystkich biznesu zadania do wykonania.

Go "ekstra" mili: Podczas odciazania zadan, espcially tych, które sa krytyczne dla klienta isc do przodu, pomagasz klienta i swojej praktyki.

Jest calosciowe i realistyczne brac pod uwage calosc, nowe zdjecie i dostepnych systemów wsparcia w planowaniu. Na przyklad, jesli nowo jedno, bedzie klient mógl dowiedziec sie, co jest potrzebne, albo bedzie postepujaca uslug outsourcingowych?

Specjalistów oferuje swoje doswiadczenie w sposób wspólczujacy i aktywne z klientami w glównych przejscia mieli wyjatkowa okazje do zwiekszenia wartosci ich zwiazek i budowac lojalnosc w dlugim okresie. Ludzie zawsze beda pamietac o tych, którzy byli szczególnie rodzaju lub przydatna w momencie ich uczucie najbardziej zagrozonych. W czasach trudnych, nawet najprostszych rzeczy moze oznaczac bardzo wiele.

No comments:

Post a Comment